總網頁瀏覽量

2016年9月12日 星期一

奈奈的生活日記 復刻版 01


某個星期日
 
奈奈當時仲係一個大學生,
每逄趕交論文既日子,
奈奈都鐘意到呢間咖啡屋趕功課。
 
 
奈奈貪呢間咖啡屋小人又安靜,
最重要係一杯咖啡就可以坐全日~
 
 
不過佢地既蛋糕甜品太吸引了,
所以奈奈總係會叫番一兩件甜點食吓


今次奈奈就點咗士多啤梨窩夫,
即叫即做!








後話
其實之前都有想過重POST番之前既奈奈日記,
始終都係我既心血呢...
不過又怕有排整理,所以打消了呢個念頭,
不過當小屋話都想睇返之前既奈奈日記,
令我心中團火又一次重現!

雖然係舊野,但間中拎出來回味都唔錯呢~哈哈
故事內容亦會重新編寫,
因為我已經唔記得之前寫過D咩了~哈哈

6 則留言:

  1. 重做好!橫掂之前嗰啲未必記得晒,而家當新嘅嚟睇一樣咁正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多景我都無留下呢~
      所以依家就算再出都出唔番晒了~可惜...

      刪除
  2. 幾好呀, 重新享受一次快樂 :D

    回覆刪除
  3. GOOD, 我嗰啲已經無咗, 消失了天地之間了.. 可以重温奈奈都安慰

    回覆刪除