總網頁瀏覽量

2016年8月12日 星期五

食玩之路

一條漫長又永無止景的不歸路...

喜歡食玩這個玩意已經不知不覺有十幾年了...

小時候已經很喜歡微型玩意,
到出來社會工作就發現RE-MENT同 MEGA HOUSE 呢兩個邪惡既品牌,
一直都有留意佢地既出品,不過就沒有去買,
因為知道一旦開始就大件事了...

好景不常... 就係十幾年前的一個聖誕,
當時既男友 (現在既老公)  送咗第一套RE-MENT 比我,
死了~~~ 死了~~~~ 從此就走上呢條不歸路了.......



第一套全SET 擁有既食玩就係佢了,
之後就開始進入愛情既初期......

常常上網bid 返之前出既食玩,
初初只是單件咁買或bid,
間中都會抽下單盒。

之後買下買下都儲左唔少,
開始四圍去街買同留意邊到有得揀款買。

到熱戀期時就死了...
瘋狂咁全SET 咁買,
不斷有份推我落火坑既人就係我老公,
佢一有新款就話比我知同買比我,
搞到我唔買唔安樂,

之後開始進化到玩砌場景,
又一 惡化佳段...
由於砌個景豐富D會靓D既關係,
所以又不停買所需既食玩做場景,

就算去日本旅行都會特意安排買食玩既環節,
週圍咁搵D香港少既或特別版。


最貴就係呢一套,記得係日本買既,
當時仲心大心細咗好耐先買,
由於佢本身係非買品,所以特別難得。
因為我覺得太貴,謂番港紙都成五百幾蚊,
但係最後都係買咗...

到依家都仲未捨得開封,
因為好珍貴,所以怕會整花或唔見。

其實RE-MENT 真係伴我成長,
當中由少女到媽媽級都有不少回憶,
以下呢套就係我生亞仔後老公送的RE-MENT,



由於湊B太忙,
所以買咗都只能間中睇吓望吓...

奈奈日記亦因湊B停產咗一段時間,
可幸是雖然湊仔日子很忙,
但都總算砌到成一百話奈奈日記,

之後工作 、湊仔、又生B ...
真係好忙,好忙...
(堅忙!忙到死個隻)

雖然空出既時間少之有少,
但對RE-MENT 既熱愛都係不變,
我相信呢份熱情應該可以一直下去。












8 則留言:

  1. 又一個俾老公「陷害」嘅人😆 有人送係最好不過嘅,難得你老公之後都一直助長你呢個嗜好。
    你第一份得倒嗰套好難唔俾佢推入火坑,因為太靚太精緻。
    你嘅奈奈生活日記有咁多湧躉,你嘅堅持同心機絕對無白費!繼續支持你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一個堆我落火坑既老公,睇里呢生都要同RE MENT 賣命嫁呢~哈哈

      刪除
  2. 生日快樂呢套我在ebay bid , 我以為你最貴糸木顏色那套呢. 我自己最貴糸木顔色, 當時要連同文具bid 成套仟幾元. 當時諗住只要木顏色, 其他賣出去. 結果都要500 元. 好彩老公俾返錢我咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 木顏色果SET 反而我無啦~ 呢盒HAPPY BIRTHDAY 已經對我來說太貴了~
      之後都唔敢買咁貴一盒~!

      刪除
  3. 風風吹, 請問你以前的奈奈日記有無留底?
    我成日都想睇返, 場境相片和文章內容. 你好多場境依家仲係我腦海, 但都開始濛糊....嗚嗚嗚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛才有個留言, 但依家無咗....希望你係email到睇到

      刪除
    2. 有部份都有留既,不過都唔齊呢~ (可惜~)
      果時YAHOO 叫人備儲,但D格式都唔太好,
      留起既部份都一定要重新整理先可再"見光"
      其實我都有諗過重POST ,
      不過就一定唔齊100 話...

      睇吓遲D有無時間整一吓,
      其實奈奈日記都帶比我好多回憶呢~

      刪除
  4. 有時越忙心𥚃越想玩rement,雖然現實係真係無時間玩

    回覆刪除