總網頁瀏覽量

2016年9月15日 星期四

奈奈的生活日記 復刻版 03


某個下午
 
大學時代既奈奈係無飯學生,
每日三餐都係外賣搞掂,
今日佢就幫襯街口呢間外賣店。


 
店員小姐︰歡迎光臨!想要D咩呀?
 
 
奈奈︰唔該~我要呢樣個樣,之後加多呢個果個...
 
 
奈奈點咗串燒,廚房靓姐立即即叫即燒!

 
炭火燒烤香味傳千里!
呢到既串燒真係非常受歡迎!!
 
 
奈奈仲點咗呢到出名既炸薯餅!
 

 
轉頭廚房靓姐又要焗芝士南瓜批,
佢真係好忙呢!

 
廚房靓姐︰放出出面賣啦!手腳快手D先得嫁!
 
店員小姐︰係係係~ 知道啦!
 


果頭忙完出貨,呢頭又要忙點凍品,
店員小姐真係好幫得手呢!
 

忙完午市,廚房靓姐又會煲D涼茶比D熟客仔!
 
雖然鋪仔細細,但就充滿人情味呢!
 

後話
全景圖






 

8 則留言:

  1. 我當初就係睇咗你分開個空間就有樣學樣,果然好好用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 分間空間可以好好玩,
      每部份唔洗砌太多都可以好豐富,
      所以我都好鐘意玩分間景。

      刪除
  2. 回覆
    1. 你近日病火麻仁唔多啱你,
      比杯止咳茶你啦~

      刪除
  3. 個境好豐富呀,好耐看,正!
    個電話黏在牆上👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 已前砌景會豐富D,
      已家太忙,D景真係無已前咁靓。

      刪除
  4. 呢個間格又係我好鍾意, 尤其中間格板開窗口, 店員內外對應位, 好真實!
    你果然係快適空間達人, 呢間屋真係比你玩到出神入化.

    回覆刪除
    回覆
    1. 砌場景邊及小屋你呢,
      你次次D景我都會睇到"哈:哈"聲,
      真係砌得好靓同好啱個主題有勁豐富。

      刪除