總網頁瀏覽量

2016年9月12日 星期一

奈奈的生活日記 復刻版 02


糖果店
 
讀書時代既奈奈係好鐘意食零食呢~
特別係朱古力同糖果,
每星期奈奈都會去呢間糖果店入貨。





奈奈︰今期出咗咁多新口味,都唔知買邊樣好呢!
 
 


 

糖果都有咁多款,樣樣都咁好味!


一睇奈奈就知佢係貪心鬼,一定樣樣都買D啦!
 


朱古力都係奈奈既最愛,
呢間鋪仲有外國入口既特別口味朱古力,
唔食齊睇都心動呢!



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈~ 都係多得D糖果夠多,
      先可以砌得出呢個FEEL。

      刪除
  2. 好多糖,我個仔見到實開心c

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友唔可以食咁多呢~ 小心蛀晒D牙仔呢~哈哈

      刪除
  3. 吹吹風, 其實我都係你到學到唔少嘢...嘿嘿
    我之前從無諗過RE-MENT碟可以掌牆飾, 之後我有間咖啡屋, 學你用碟仔做裝飾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多時都有向你D景好好學習嫁,
      大家互相學習做D景就會越做越靓呢!

      刪除