總網頁瀏覽量

2015年7月25日 星期六

奈奈的生活日記 118 工作坊


好幾年前奈奈有一位朋友夢想成為時裝設計裝
 
經過幾年既努力,現在終於捱出頭擁有自己既工作坊
 
今日奈奈就來探呢位舊朋友...

 
 
 
 
一人工作坊由設計到生產都係佢一手包辦
 
地方細細不過話晒都係自己生意
 
 

佢就係奈奈個位設計師朋友 --- ANNA
 
最叻就係設計晚裝同婚紗


 
佢咩都自己一手包辦
 
車功更係一流
 
 
 
奈奈︰嘩!呢件好靚呀!可唔可以送比我呀!
 
 
 
ANNA︰一場來到慢慢食個TEA 先啦!D衫睇仲邊件隨便攞啦!
 
奈奈︰ANNA 你真係夠老友呢~ 愛死你呢~嘿嘿
 
 
 
 
後話
 
有多個月無UPDATE 奈奈日記,
 
原因係我發展緊我另一個興趣事業,
 
順便係到同自己賣下廣告先,
 
以下係我兒童手作頭箍
 
如果大家有興趣幫襯吓可到YAHOO拍賣場搵
 
"BABY LOVELY" 字眼
 
就可找到我既作品~
 


PS~ 我的小女兒做了我設計作品的小模特兒~嘿嘿
 
 
 
 
 

2 則留言:

  1. nana終於開舖啦, 之前提過佢做設計師, 奈奈去佢屋企探佢, 好囉, 終於完夢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 小屋你真係好記性!
      真係奈奈既超級粉C!
      故事既設計係之前好耐之前既奈奈生活日記續集,
      估唔到仲有人記得,感動!

      刪除