總網頁瀏覽量

2015年3月15日 星期日

奈奈的生活日記 117 餐具店


某個愉快既星期日

奈奈前往朋友既聚會途中,

無意途徑呢間精品餐具店......


奈奈︰反正未夠鐘入去慢慢睇吓野先!
 
D 碟好精緻呀!唔似一般普通貨色啵!







店員 ︰ 歡迎光臨!小姐有咩可以幫到你呀?
 
奈奈︰我想要果幾隻碟,請問有無新嫁?

 


店員 (眼前一亮)  心想︰呢個女仔好可愛呀!
 
係我心中既女神呀!love!

 
 



服員 (怕羞中+ 面紅) ︰小...小... 姐...,
 

你想要邊幾隻...隻.....呀? (口吃中)

 

 
 
奈奈 (溫柔地) ︰我想要呢款杯,要2隻! (微笑)
 
店員 ( 迷倒中) ︰好既!好既!請等等。
 
 
 
 奈奈 (甜美) ︰另外,呢隻碟要兩隻,唔該!
 
店員 (面紅紅中)︰ 好既!好既!仲有無其他需要?
 
奈奈︰我仲想睇睇D刀叉,唔該你幫我包起呢D先。
 
 
 
 
就係奈奈選購刀叉既五分鐘
 
靚仔店員已經包裝好晒D杯碟...


 
店員 (型氣) ︰小姐,為多謝你既惠顧,
 
本公司特別送多套法國高級杯具比你。
 
(其實公司係無呢個優惠嫁呢!)
 
 

店員 ( 不停放生電中) ︰小姐,你一個人多難拎得晒咁多野,

我地公司有免費送貨嫁,你比你電話、地址... 我.... 我公司,
 
我幫你安排送貨哎!



奈奈 (心諗) 諗住買少少姐,點知免費有咁多野送,為有安排送貨啦。
 
 
店員 ( 滿心歡喜心諗) 終於有女神既聯絡地址電話,呵呵太好了...
 
 
 
 
 
 
半小時後
 
 



ROY︰HI~ 艾爾!今日仲咩春風滿面呀~嘿嘿~
 
艾爾 (心情勁靚)︰亞ROY ,我今日遇上我既女神呀!!!
 
 
之後艾爾仲不停描述今日遇上奈奈既經過呢~
 
當然ROY就唔知艾爾講既人係奈奈啦。
 



故事既發展如何... 哈哈~
 
遲D再話比大家知~嘿嘿...
 
 
 
 
 
 






7 則留言:

  1. 吹吹風你個餐具架, 令我有啟發, 筆架有機會日後重用再出場....你個idea好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係借用你個idea姐,因為上次見到已經好喜歡所以參照重做一個,嘿嘿。

      刪除
  2. 我鍾意艾爾, 睇果樣好識追女仔喎
    今次幣加伙, 亞ROY遇到勁敵.....
    吹吹風, 點算好, 2位男角我都鍾意, 奈奈會揀邊個?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個"嬲"字真係好玩,我都未知故事發展,看看大家既民意先決定啦。哈哈

      刪除
  3. 哈哈, 賣餐具賣到單晒眼, 居心叵測 XD

    回覆刪除