總網頁瀏覽量

2015年8月8日 星期六

奈奈的生活日記 119 咖哩屋

某個平日的早上...

大廚好努力炮製佢既秘製咖哩,

加入大量蘋果提升咖哩既甜味...

每日只供應五款口味,保持品質!


 
其他配料亦選用時令食材,
 
蔬菜日日親自去街市入貨。

 
準備得七七八八係時間開鋪啦!
 



鋪面好細只容納三位堂食,
 
 
通常佢都係做外賣生意多既。


午飯時候奈奈同同事第一時間趕到咖哩屋!
 
奈奈︰今日廚師推介係呢六款啵~
 

點好餐!大廚立即為佢地準備!

 
奈奈同同事NANA要開餐啦!
 
我唔客氣啦!
 


後話
 
早前去日本買回來的一套咖哩系列,
 
雖然得六款,但亦做得很精緻~

9 則留言:

  1. 這個咖哩系列是不是rement的?
    您真利害,䦕什麼店都得,場景用品都十分齊全!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是哦,呢套咖哩係re ment 出品,
      多謝讚賞,希望你睇得開心。

      刪除
  2. 我最鐘意食咖哩,得閒來幫襯吓先得!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就鐘意煮日式咖啡,因為太方便了~嘿嘿

      刪除
  3. 呢套咖哩我都有買, 雖然係精細, 但可惜除6號, 其餘5款全部痴實, 我有少少失望

    回覆刪除
    回覆
    1. 好滿足呀, 一連睇2編奈奈,
      吹吹風, 你有時間一定要keep住post呀

      刪除
    2. 小屋你都好耐無UPDATE 哦,幾時有新野睇呀?期待!

      刪除
  4. 一碟咖哩豬扒飯, 多汁, 唔該~

    回覆刪除