總網頁瀏覽量

2015年1月28日 星期三

奈奈的生活日記 115 Mister Donut

某一日既下午
 
四葉又要參加學校既繪畫班



 
四葉妹妹(大人口吻)︰奈奈!你記住乖乖地留係到唔好亂走呀!
如果唔見咗你,我唔返哩搵你嫁!
 

 
奈奈( 無奈) ︰知啦!我會一直等你上完繪畫班,放心啦!
 
四葉妹妹(滿意中)︰好啦!咁你乖乖地自己照顧自己啦。
 
 

 
係等四葉上堂既時候
 
奈奈(滿心歡喜)︰唔該!我要一個草莓DONUT... 加... 加...
 

 
店員一號 (心諗)︰一個女仔食咁多件,肥死你呢~嘿嘿
 
 
 
店員一號︰一杯朱古力咖啡、一杯特濃.....
 
店員二號︰收到!收到!
 

店員一號︰比錢呢面!唔該!


店員一號 (心諗)︰一個女仔食三件DONUT 咁多,睇你點嫁得出...嘿嘿



奈奈(優閒自在) ︰一邊食DONUT 一邊上網,真係爽呀!
 

係奈奈自得其樂完全沉迷上網既時間
 
亞ROY又剛巧路經呢間DONUT店呢....


四葉妹妹︰亞汪!亞汪!咁啱呀,你去邊呀?
 
亞ROY ︰正想買D DONUT 返屋企做宵夜。你呢?
 
四葉妹妹︰我去完圖班依家去湊我姑姐返屋企。
 
亞ROY︰湊你姑姐?!哈哈
 
四葉妹妹︰等我介紹佢比你識哎。


四葉妹妹(興奮)︰奈奈!我介紹我個朋友仔你識哎,佢叫亞汪呀!
 
奈奈(呆呆中) 從電腦抬頭一看...
 
奈奈 (極速面紅中) ︰hi~hi ~ 嘜咁啱呀....
 
ROY ( 微笑中) : 係呀... 原來你就係四葉妹妹個果迷糊小姑姐... (偷笑中)


四葉妹妹︰原來亞汪你一早就識奈奈嫁~ 哈哈
 
ROY 與奈奈 兩人回心微笑一吓

 
四葉妹妹 ︰難得咁高興!不如我地今晚一齊去食晚飯哎!
 
奈奈 (怕羞中) ︰係啦.. 係啦.. 唔知你有無時間一齊食個飯呢?
 
ROY (瀟灑)︰當然好啦,我知道有間唔錯既餐廳係附近,
 
不如大家一齊去試吓啦。
 
 
 
想知故事既發展,請留意下一篇奈奈日記
 
多謝收看
 
 
 
 好耐之前係日本買咗呢個MISTER DONUT 玩具,
但就一次都無正式做一間DONUT 店既場景,
次次都將佢改東改西,今次做回正常donut 店,
感覺良好,起碼有比機會佢"認真"出過場。


佢部咖啡機真係可以出飲品嫁~嘿嘿
 


14 則留言:

  1. 我有啲唔明呀,你話個部咖啡機真係可以出飲品,係咪等於入啲水去出得水咁呀.....
    不過我最鍾意係奈奈坐起度一個人看電腦又有杯LATTE加DONUT,真係好真,好似呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知係咪部咖啡機要入電, 撳制會出水....
      我M年前一有套快餐店(我估應該也有機會有LICCA產品), 都有汽水機位, 要入大電同樣有水出.

      刪除
    2. 其實部咖啡機上方有個位可放入"咖啡粒",
      之後按按鈕就會掉下"咖啡粒",
      剛好掉在佢提供既咖啡杯上,
      就會好像自動出咖啡一樣。

      刪除
  2. 好LIKE 你用快適空間做那出菜位,正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔想間鋪有隻大窗,但封咗佢有唔多好,
      所以改佢做成出菜位,D 飲品就可由"秘密水吧" 出貨了~哈哈

      刪除
  3. 呢套DOUNT真系好正, D櫃, 枱椅好百搭, 可以用係不同場境中.
    我鍾意個收銀台櫃, 設計好靚.
    另外旁邊的DOUNT櫃, 你係咪用雪糕店個殼

    回覆刪除
    回覆
    1. 小屋觀察好力強!無錯,旁邊的DOUNT櫃, 係用雪糕店個殼。
      我都貪呢間鋪可百搭,之前出過 食堂、甜品鋪... 好好用。
      下次我計劃改成快餐店~ 嘿嘿

      刪除
  4. 我都好耐無入黎呢個blog 啦!大家好勤力呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係近期比較有D時間先出到咁多場景,平時一個月都出唔到一個呢~哈哈
      多謝你既光臨!

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 個場景好正呀!好想知道奈奈會唔會同阿汪發展喎!心急ing...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 咁就要多D留意奈奈日記了,我都未諗掂D劇情~

      刪除
  7. Hi 吹吹風, 睇左你幾篇四葉妹妹故仔, 好好睇呀, 今次先有時間留個言! Donut Shop 好正, donut 好多款色, 睇到我好想食. 十分期待下一篇四葉妹妹, 奈奈和阿汪故事. 多謝你的愛心製作和分享 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既喜歡,希望大家都睇得開心~

      刪除