總網頁瀏覽量

2015年1月13日 星期二

奈奈的生活日記 113 四葉妹妹篇 02


星期一既早上
 
四葉妹妹一早起身自己整理好床舖
完全唔洗奈奈粗心呢~
 




奈奈幫四葉set 好頭
 
四葉妹妹︰奈奈!今日可唔可以借隻KITTY 錶比我帶去興趣班呀?
 
奈奈︰無問題,不過要小心D帶,全球限量版嫁!



 
 
出門前奈奈都會準備好晒D早餐比四葉妹妹 



四葉︰我最鐘意奈奈姑姐!日日都有我最愛既KITTY同在!YEAH!


臨出門前
 
奈奈屋企有大量零食,四葉就最開心呢!嘿嘿
 
四葉妹妹︰今日帶邊盒零食返學好呢~~
 

 


返學途中

四葉妹妹(興奮中叫)︰亞"汪" 亞"汪",早晨呀!

亞ROY ( 苦笑) ︰四葉妹妹早晨!我係叫亞ROY ,唔係亞"汪"呀!

四葉妹妹(天真地)︰亞"汪" 未係亞ROY 囉,一樣嫁。


至從上次問路等車事件之後,四葉妹妹就同亞汪熟咗

係回程途中大家有講有笑,亞ROY就成為四葉妹妹既新朋友仔。

當然,呢件事奈奈仲未知四葉既新朋友原來就係亞ROY啦。


 
星期二既下午
 
四葉妹妹︰亞汪!你又帶狗散步呀!
 
亞ROY︰今日參觀濕地公園好玩嗎?
 
 
 
 
星期日既中午
 
四葉妹妹(開心地)︰亞汪!你去邊呀?
 
亞ROY (型氣) ︰四葉妹妹,咁啱呀!
 
四葉妹妹︰我今日去學口風琴呀!
 
 
係等車途中亞ROY仲教咗四葉一首新曲
 
亞ROY (型氣) ︰呢首歌我本來寫比劉華,
 
不過見同四葉妹妹咁有緣,
 
一星期遇足七日就送比你啦! 
 
 
 
至此之後亞ROY同四葉妹妹就非常FD,
 
四葉妹妹當正亞汪係自己既哥哥。
 
 
 
直到某一個早上...
 
 
四葉打爛咗奈奈最愛既限量版kitty電飯煲
 
四葉妹妹( 非常擔心)︰今次大事件啦,點算好呢...
 
 
半小時後
 
 
四葉妹妹( 生氣中)︰點解拍來拍去都整唔好個電飯煲嫁?!

 
四葉 (提起精神)︰好啦!反正都整唔好,
不如就去買果個新既,
到時奈奈就神不知鬼不覺啦~ 哈哈
 
打個電話比亞汪叫佢帶我去買先!

 
待續...
 

6 則留言:

  1. Roy同四葉有冇發展空間?同靚仔談戀愛唔錯

    回覆刪除
  2. 四葉妹妹只係橋樑,真正既一對仲未開始,嘿嘿。

    回覆刪除
  3. 四葉洗嘜驚呀, 你同"亞汪"咁好朋友, 奈奈直頭送晒佢D kitty收藏比你啦....

    回覆刪除
  4. 哈哈!不過奈奈仲未知四葉原來識亞汪呢,嘿嘿,劇情有排寫呀~

    回覆刪除
  5. 四葉好多個表情,都系同個四葉做出黎,定系有另外的四葉...

    回覆刪除