總網頁瀏覽量

2014年4月4日 星期五

奈奈的生活日記105 新蔬果店

又係一個繁忙既星期一
今日奈奈要去新鋪視察
 
近期公司話要開拓更多新業務
所以連蔬果店都要開番一間。

 
新鋪明日就開張啦!
 
店長都忙於上貨
 
 
 
搞咗成日,終於將D貨上晒架啦!
 
蔬果全都係外國進口貨
樣樣100%有機種植

 
時令水果保証新鮮

 
天然手作漬物,限量供應
 
 
又到奈奈做檢查既時間
 
水果部OK!整齊合格!
 
 
日本進口超甜士多啤梨,
 
近期係重點推介產品!

 
 
送啤酒一流既枝豆應該銷路唔錯!
 

漬物部~ OK~ 
品質唔錯~合格!
 
 
 
 
 


蔬菜部OK!
 
貨架既蔬果日日新鮮空運直送到鋪


 
D 洋蔥粒粒都好似椰青咁大
 
一定好受家庭主婦歡迎呢~
 

 
 
 
反正巡開鋪拎返幾個蘋果返公司比同事食先。
 
 
 
 
 
後話
 
今次既場景特別新做咗幾個蔬果貨架仔,
 
希望係之後既場景都能加以利用啦!嘿嘿
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


12 則留言:

  1. 啲架正到爆啊!第一眼就吸引咗我嘅視線。
    真係要好似你咁每樣種類都有咁多先似間舖,搞到我好羨慕啊!

    回覆刪除
  2. 呢個蔬果架我構思咗好耐,一直遲遲未動工,不過依家砌出來既感覺唔錯。嘿嘿

    回覆刪除
  3. 0的架真係做得好好,令個菜檔好迫真~~~

    回覆刪除
  4. 多謝。呢個架用途好多,下篇日記佢又再出現呢~

    回覆刪除
  5. 恭喜新舖開張,呢間店D架好正,真係好似我在日本見過一間超市仔,又係用呢D架,好真實

    回覆刪除
    回覆
    1. 我參考咗好多圖先做出佢呢,我見真正既商鋪都用類似既架。

      刪除
  6. 睇見D架真係無得頂! 全部係我就好lou :p

    回覆刪除
    回覆
    1. D架好易做,你都可以試下做呢。

      刪除
  7. 個白色架設計好正,我初時以為淘寶買,心諗size咁fit。原來是你diy度身做,正爆。好like

    回覆刪除
  8. 自己diy 仲平過淘宝'買,成本都唔過十蚊,嘿嘿。

    回覆刪除
  9. 货架做的好合适!GREAT JOB!

    回覆刪除