總網頁瀏覽量

2014年3月17日 星期一

奈奈的生活日記104 OL的生活


奈奈入咗吹吹風集團不經不覺已經一年
 
同普通打工仔一樣朝朝早出晚歸

8:30AM ...
 
各位早晨呀!
 
同大家一樣奈奈每日都要迫巴士返工,
 
好彩就一班上到,唔係就要等多十幾分鐘塔下一班
 
9:00AM...
 
 
呢張就係奈奈既工作枱
 
 
未開工前當然要整番杯咖啡提一提神啦!
 

忘記同大家介紹一吓
 
坐我前面係NANA 前輩
 
佢比我早入職三年,平時好關照我嫁!
 
 
奈奈每日既第一件工作就係
 
負責收取"取之不盡"既FAX > <"
 
 
跟手仲要處理無止景既市場報告...
 
 
 
之後既事就同大家一樣啦!
 
不停係忙碌之中度過...
 
 
12:30PM ...
 
 
做到半死之下終於捱到午飯時間
 
我同NANA前輩有時都會帶飯盒返公司食。
 
 
不過有時我地太忙都只係會叫快餐就算數...
 
拿拿聲食完就又開工囉。(血淚...)
 
 2:00PM
 
 
食完午飯又要拿拿聲準備下午開會既資料
 
2:30PM
 

由於我地有一個超能幹既主管... ( 無奈)
 
所以我地既工作比其他團隊都多出一倍...
 
可怕既會議就由2:30 PM 開到5:30 PM了... 鳴鳴
 
 
開完漫長既會議又要處理番下午未完既工作了
 
好多時OT到9:00PM 都未有時間食飯呢...
 
 
不過我地經理都好適做既,
 
通常都會請大家食晚飯
 
齊齊OT 共同進退。
 
 
終於忙到10:30PM 係時候放工返塔車返屋企啦!
 
大家都早D休息啦!BYE!
 
 
 
 
後話
 
 
唔知有幾多奈奈既粉C 日常既生活都好似奈奈咁呢?
 
大家要加油呀!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 則留言:

  1. 你真係好有心機,啲景靚成咁,我自己都想整多啲豐富啲,不過懶:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個景好多都係現成野,我都只係加咗少少手工野就算,不過整體感覺都唔錯~

      刪除
  2. 好滿足呀, 一連睇2集奈奈日記....
    藍色FILE好掂呀, 尤其你加D文件入去, 勁迫真....
    奈奈咁忙, 邊到有時間識新男友呀....有D擔心....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵~奈奈咁忙又真係好難識男仔既,
      睇離之後既奈奈日記要加番D假期比奈奈先得。

      刪除
  3. 我最鍾意尾二個張,好有香港特色呀,無呢頪食玩真係玩唔到....

    回覆刪除
  4. 超級鍾呢個office故仔,仲有靚ol同靚場景,D file好真呀,你 diy好強

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝喜歡哦,
      D FILE 近睇其實好粗糙,
      不過遠看都還可以呢~
      騙得下人呢~嘿嘿

      刪除
  5. 0的BOX FILE好真,你好有心思~~~

    回覆刪除
  6. 今次場景大家都好喜歡D box file 呢!哈哈

    回覆刪除