總網頁瀏覽量

2016年11月15日 星期二

奈奈的生活日記 124 熟食店


奈奈日本之旅
 
由朝到黑都SHOPPING 無停既手既奈奈,
 
係時候休息吓了...
 
日日去餐廳食洗費太貴了,
所以奈奈今晚決定買D熟食返酒店開餐。



係日本就算是旦一間街邊小店都好吸引呢!
 
好多野食哦!今晚又變肥妹啦~~~
 

好香啵!原來有新鮮奶油焗飯出爐哦!

 

 
 
原來佢地仲有好多甜品出售嫁! 


中華料理~ 燒賣都有得賣啵!
 
忽然好掛住香港既美食添!


奈奈︰太多美食了! 真係太吸引啦!


後話
 


 

6 則留言:

  1. 燒賣都有, 勁!!! 平時下午茶食開炸雞脾+薯條, 唔知炸雞脾+壽司係咩味道?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽司+ 炸睥 都應該幾好既,
      起碼兩樣我都鐘意食~嘿嘿

      刪除
  2. 嘩,你都有好多重複食物喎,好靚啊!同埋好羨慕你咁多櫃仔,我好需要櫃仔啊😩

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫃仔真係好重要嫁,
      無佢地好難放好多野,
      咁個景就唔夠豐富,
      不過有時我都會自己製D小櫃,
      因為吓吓買櫃都幾貴呢。

      刪除
  3. 吹吹風你真係好勁, 可以玩盡LICCA個舖面.
    我睇咗幾次, 先確認呢個場境背景應該係MIMO月餅舖, 你簡單加條子紋手工紙, 令間舖起死回生. 呢間月餅舖紅噹噹好難玩. 咁都比你夾到, LIKE!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係懶之過,我唔想次次拎唔同屋仔出來玩,
      所以玩開果間就連續幾個景都係同一間屋仔做背照,
      小屋你真係好眼力,睇得出係月餅鋪,勁!

      刪除