總網頁瀏覽量

2015年1月19日 星期一

奈奈的生活日記 114 四葉妹妹篇 03

上文提到
 
 
 
四葉妹妹打爛咗奈奈個電飯煲,
 
所以搵咗亞ROY幫手,
 
亞ROY就帶咗佢去一間相熟既小型電器鋪。


做得街坊生意當然價錢都比較平D啦!
 
雖然總類唔太多,但勝在價錢大眾化。


亞ROY 就同四葉妹妹分頭搵,
 
不過睇睇吓又睇返自己D野~
 
 
亞ROY︰呢部復刻版80年代電視機好襯我屋企個風格啵。


四葉 ︰天氣咁凍,買呢個爐仔返屋企打邊爐就正啦!
 

 
四葉妹妹︰ 嘩!呢個細焗爐好Q呀!
 
 
 
四葉妹妹(興奮)︰亞汪!亞汪!找到啦!就係呢個啦!
 

 
ROY ( 迷人既聲線) ︰小姐!唔該比個新既KITTY 電飯煲我。
 
店員小姐 (被迷倒中) ︰好的!仲有無其他需要?




店員小姐 ( 面紅紅) ︰先生!你要既電飯煲多謝你 $888。
 
四葉妹妹(驚訝中) ︰嘩~~~ 好貴呀!我唔夠錢哦.... 點算....
 
ROY (瀟灑地)︰四葉妹妹,等我送比你啦!你唔洗擔心!
 
 
四葉 ( 感激中) ︰亞汪!多謝你呀!
 
等我請你食炸雞 、汽水當多謝啦!
 
ROY ︰ 好好好!你話事啦~

8 則留言:

  1. 我相信你呢間舖尤其啲食玩BLOG友囝,個個都想入來買返一,兩件返去,好多好野呀

    回覆刪除
  2. 其實我都特別鍾意re ment 既家電,大大件又像真。

    回覆刪除
  3. 睇呢幾集, 越睇越鍾意亞汪, 有才華, 又靚囝, 最重要心地好...奈奈今次一定要成功呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 現實中太小有才華又靚仔了,希望奈奈日記滿足吓我既幻想啦,哈哈!

      刪除
  4. 啲架整得好靚!加埋小電器....掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,大型手作做唔掂,所以做D架仔見笑一吓,哈哈

      刪除
  5. 咁快吹吹風又有人追啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就無人追了,一把年紀了,哈哈
      奈奈就未知,嘿嘿

      刪除